Все пізнається в порівнянні.
Ми звикаємо до хороших речей, які нас оточують швидко, і досить складно потім без них обходитися. Але завжди їм можна знайти гідну альтернативу на тому ж рівні, або ж щось простіше/краще.
Один з наших робочих кейсів якраз і розкриває, що тільки порівнявши те або інше — можна зробити об’єктивний вибір.

Ще у 2018 році нас вибрала одна Організація як постачальника транспортних послуг для їх діяльності. Головною нашою місією було забезпечення послугами водіїв з автомобілями, співробітників центрального офісу, і їх керівника.
Для персоналу підібрали автомобілі класу комфорт, наприклад Skoda Octavia, Hyundai Elantra, Toyota Corolla. Для начальника було прийнято рішення зупиниться на одному з флагманів німецького автопрому Audi A6 C7. Основними критеріями вибору цього автомобіля послужила наявність великого простору в салоні та місткість багажного відділення. Поїздки на зустрічі в Києві, в аеропорт, у відрядження по Україні — це і було основним завданням престижного та інноваційного Audi чорного кольору протягом року, поки не підійшов час сервісного обслуговування й автомобіль завис на техстанції на цілий тиждень.

З нашого боку треба було надати замовникові заміну цього автомобіля на період відсутності, таким же або схожим класом. Ми запропонували замінити його на Mercedes E – class w212 в рестайлінговому кузові й Toyota Camry v55. Вибір клієнта ліг на Тойоту Камрі.

Toyota Camry є одним зі стандартних седанів бізнес-класу, і в деяких стосунках навіть лідирує в ній. Просторий шкіряний салон, виконаний з високої якості матеріалів, зручна посадка на задньому сидінні автомобіля, шумоізоляція на належному рівні, електронна начинка, і багато інших корисних моментів, дійсно надають повноцінне право підкорювати серця лідерів.
Пройшов тиждень, ремонт і обслуговування Ауді було завершено, і машина була готова повернуться у роботу.

Дивно, але нас попросили переглянути умови контракту і залишити для керівника той автомобіль, який замінював постійний, унаслідок того що він повністю відповідає вимогам і перевагам орендатора. А Audi A6 було вирішено залишити на випадок зустрічі іноземних гостей і обслуговування важливих заходів.

Розглянувши цей досвід можна вивести наступний підсумок, що є автомобілі стандартного сегмента, які цілком гідні бути суперником преміального транспорту.

Повертаючись до головного питания ” Який автомобіль бізнес класу замовити для обслуговування пасажирів?”, Toyota Camry, Honda Accord, Volkswagen Passat, або Skoda Superb- ми не можемо рекомендувати якусь конкретну модель. Всі вони схожі за своїми властивостями, атрибутами, та якістю.
Вибір залежить тільки від власних смаків та переконань.
Приємних подорожей!

Spread the word. Share this post!

Leave A Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *